Beoordeling door klanten: /10 - beoordelingen
Loading...
Close

Product toegevoegd aan je winkelmandje.

Vandaag besteld, morgen in huis! *


Contact

Bestellen


Hoe plaats ik mijn bestelling?

Kies de producten uit die je wilt kopen en voeg ze, door middel van het icoontje met het tasje toe aan je winkelmandje. Je kunt de inhoud van je winkelmandje altijd bekijken via het blauw/witte tasje rechtsboven in je scherm. Als je op dat blauw/witte tasje klikt kom je in je winkelmandje, stap 1/3. Hier controleer je je bestelling. Als alles klopt klik je op "Verder".
Je komt nu in het scherm winkelmandje adresgegevens - stap 2/3. Hier vul je alle velden in en je kiest er voor of je je bestelling thuis wilt ontvangen, op een ander adres wilt ontvangen óf wilt afhalen bij een PostNL Ophaalpunt. Als je alles ingevuld hebt klik je op "Verder". Wanneer je al een account hebt kun je op deze pagina inloggen. Controleer of je adresgegevens (nog) kloppen! Als alles is ingevuld en klopt klik je op "Verder". Je komt nu in het scherm winkelmandje bestelling bevestigen - stap 3/3. Hier kijk je nogmaals of alles klopt en selecteer je je betaalmethode. Aan een aantal betaalmethoden zijn kosten verbonden, meer daar over lees je hier. Vergeet niet om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden. Als je dat gedaan hebt klik je op "Bestelling plaatsen". Je komt nu in het betaalscherm, volg de instructies op het scherm.

Is het mogelijk mijn bestelling op een ander adres te ontvangen?

Ja dat kan, dit kun je aangeven tijdens stap 2/3 in je winkelmandje.

Krijg ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt een orderbevestiging en een betalingsbevestiging. Zodra je bestelling verstuurd is, krijg je ook een e-mail van ons zodat je weet dat je bestelling onderweg is.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Je kunt je pakket volgen met de Track & Trace code die je van ons ontvangt zodra je pakket naar je onderweg is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan contact met ons op. In veel gevallen zal dit helaas niet meer mogelijk zijn omdat pakketten door ons logistiek centrum razendsnel worden verzonden.

Ik wil iets bestellen maar kan het niet vinden op de website.

Dragen & Zo levert niet alleen uit voorraad, maar kan als erkend dealer van o.a. de merken Agossie, Babylonia, Beco, Beloved Slings, Boba, Didymos, Hoppediz, Little Frog, MiniMonkey, Neko Slings, Pure Baby Love, Storchenwiege, Smallvips, We Are Wovens, Wompat en Yaro vrijwel het gehele assortiment leveren. Als je iets op het oog hebt dat niet op onze website staat kun je ons altijd vragen of we het willen bestellen. Afhankelijk van welke fabrikant het is kan het enkele dagen tot weken duren tot je bestelling binnen is. We informeren je hier graag over.


Verzend

'
Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te surfen, stem je in met deze cookies.
'